Koronawirus - najnowsze informacje z Polski, Pomorza i Malborka (przegląd nr 4)

Ministerstwo Zdrowia podało (9:00) że potwierdzono zakażenie koronawirusem u 766 osób w Polsce. Niestety ośmiu pacjentów zmarło (Onet).

Wybory prezydenckie 2020. Polacy nie chcą do urn! Dlaczego partia do nich dąży? (WP).

"Tak wyglądają moje ręce po 12 godzinach pracy, zeżarta skóra od płynu dezynfekującego. Tak wygląda moja maseczka, którą zrobiłam sama, kiedy nie miałam czym się zasłonić, żeby nachylić się nad pacjentką, która potrzebowała mojej pomocy. Tak więc panie prezydencie Andrzej Duda, nie mamy wszystkiego, jak widać". Za ten wpis pielęgniarka została zwolniona (WP).

Sytuacja epidemiologiczna w województwie Pomorskim (Trójmiasto): 

Michał Dworczyk, szef Kancelarii Premiera powiedział prawdę i przyznał: "mamy poważne problemy ze środkami ochrony" (Polityka zdrowotna).

Nieodpowiedzialnych ludzi nie brakuje. W kwarantannie poszli na zakupy (Trójmiasto).

Jak Urząd Miasta Malborka może pomóc firmom? Propozycja z Rzeczpospolitej.

Cały świat błaga o szczepionkę, a co na to antyszczepionkowcy? (NaTemat).

W Malborku nadal aktualny jest apel Powiatowe Centrum Zdrowia o przekazanie środków ochrony osobistej dla personelu medycznego.
Dobra wiadomość to ta, że w powiecie nie ma na razie osób zarażonych!


Komentarze