Napis "Malbork" - czy będzie to atrakcja?



Zdopingowana dyskusją która toczy się w Internecie na temat napisu "Malbork" wybrałam się specjalnie by na własne oczy podziwiać to "dzieło".
Co tu dużo mówić, napis jak napis, moim zdaniem niczym się nie wyróżnia. Czy stoi w tym czy w innym miejscu, to nie sądzę że będą tu walić tłumy turystów żeby robić sobie przy nim zdjęcie.
Jeżeli rzeczywiście nie mamy innych potrzeb, to mi nie przeszkadza, by taki napis powstał. W wielu miastach są podobne konstrukcje, choć wyróżniają się dodatkowymi, subtelnymi detalami.
Tu są "surowe" litery, lepiej może wyglądać to w ciemnościach, po podświetleniu. Czy latem, kiedy robi się ciemno po 22 ktoś będzie szedł specjalnie robić tam sobie fotki?
Pewnie tak, ale czy to jest atrakcja której Malbork potrzebuje? - wątpię.
Ja bym pieniędzy na takie "dzieło" nie wydała, ale to jest moje zdanie i mam do tego prawo.😀
Wasza Kasia


Komentarze