System informacji elektronicznej na dworcu w Malborku nadal nie działa

W poniedziałek musiałam służbowo pojechać do Warszawy. Byłam pewna, że awarie o których napisałam wcześniej ("Ruski Ład" na dworcu w Malborku i "Ruski Ład" na dworcu w Malborku - część druga") są już dawno usunięte.
Ale gdzie tam, nadal prawie nic nie działa.  


Jak ta głupia poleciałam na peron trzeci, bo dzień wcześniej zmienił się rozkład, ale okazało się, że ten do Warszawy jednak odjeżdża z drugiego. 
A tablice informacyjne się świecą. Na niebiesko tak na 2 jak i na 3 peronie. I nic nie pokazują.
Słyszałam, że Pan Morawiecki da podwyżki szefom spółek, to może prezesom spółki PKP dodatkowo wręczy jakieś odznaczenie?
W końcu idą na rekord skoro nie mogą sobie od kilku miesięcy poradzić z naprawą tablic elektronicznych.
    


Komentarze