Oferta pracy - Specjalista / Specjalistka ds. marketingu i organizacji wydarzeń w Muzeum Zamkowym w Malborku.
O pensji w ofercie ani słowa, ale jeśli przeczytacie zakres obowiązków oraz wymagania to pensja na tym stanowisku powinna wynosić 20 tys. netto lub więcej. 😁
Zakres obowiązków
- Koordynacja i organizacja wydarzeń towarzyszących wystawom oraz wydarzeń specjalnych (spotkania, wykłady, konferencje, koncerty etc), w tym: kontakty z partnerami, podwykonawcami, współorganizatorami (począwszy od ustaleń wstępnych, poprzez zawieranie umów, realizację wydarzeń, po rozliczenia końcowe)
- Zarządzanie sprawną komunikacją między działami Muzeum w zakresie organizowanych wydarzeń
- Przygotowywanie oferty najmu dostępnych na terenie Muzeum powierzchni wraz z ich promocją wśród potencjalnych odbiorców
- Współpraca z agencjami marketingowymi i eventowymi w zakresie możliwości wykorzystania przestrzeni najmu
- Stała współpraca z podwykonawcami i partnerami
- Monitorowanie rynku eventowego i identyfikowanie nowych możliwości biznesowych
- Promocja organizowanych eventów i wydarzeń w mediach branżowych, social mediach oraz przez wewnętrzne kanały komunikacji z klientami
- Procesowanie działań zgodnie z przyjętymi procedurami m.in. procedura zakupowa, procedura akcji sponsoringowych, dbałość o dokumentację wynikającą z procedur i zasad wewnętrznych
- Kontakt z klientami, zapewnienie wysokiej jakości obsługi i zadowolenia z usług
- Opracowywanie planów pracy i sprawozdań z zrealizowanych wydarzeń (własnych oraz zewnętrznych)
- Wykonywanie innych zadań, które zapewnią skuteczną promocję działalności Muzeum
Wymagania
- Wykształcenie wyższe o profilu marketing, sprzedaż, organizacja eventów, agencja marketingowa
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B-2 w mowie i piśmie
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Doświadczenie w działaniach operacyjnych związanych z wynajmem powierzchni pod organizację wydarzeń
- Umiejętność i chęć pracy z dokumentami, w tym umowy, zlecenia
- Znajomość technik sprzedaży, negocjacji, umiejętność tworzenia ofert
- Doświadczenie w organizacji i koordynacji wydarzeń i eventów o charakterze kulturalnym, społecznym
- Umiejętność długofalowego planowania i ustalania priorytetów
- Znajomość poprawnej polszczyzny, sprawnego posługiwanie się słowem
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, wysoka kultura osobista
- Pozytywne nastawienie, umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów i motywowania innych
- Mile widziane doświadczenie w koordynacji projektów i koordynacji pracy zespołu
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prestiżowej instytucji kultury
- Przestrzeń do działania i wpływania na otaczającą Cię zawodową rzeczywistość
- Udział w kształtowaniu pozytywnego wizerunku Muzeum Zamkowego w Malborku
- Pracę w historycznym otoczeniu
- Ciekawe projekty realizowane w interdyscyplinarnych zespołach
- Elastyczność w kwestii godziny rozpoczynania pracy
- Możliwość bezpłatnego udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych
- Rozbudowany pakiet benefitów, w tym m.in.: nagrody jubileuszowe, dodatek za wysługę lat, dofinansowanie do wypoczynku i aktywności kulturalno-sportowej, świąteczne bony podarunkowe dla dzieci i inne świadczenia z ZFŚS, legitymacja pracownicza uprawniająca do darmowego wejścia do innych muzeów, ubezpieczenie grupowe i opieka medyczna na preferencyjnych warunkach, kasa zapomogowo-pożyczkowa
Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny oraz CV
2) Kserokopie świadectw pracy (jeśli takie posiada) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy
3) Inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać na adres e-mail: rekrutacja@zamek.malbork.pl w terminie do dnia 10 lutego 2024 r. W tytule maila proszę wpisać: „CV_Karwan”.
Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
Z regulaminem naboru można się zapoznać w siedzibie Muzeum (sekretariat) oraz na stronie BIP Muzeum.
Komentarze
Prześlij komentarz