Co jedzą dzieci w malborskich przedszkolach?




Jesteście ciekawi co jedzą nasi najmłodsi?
Mamy dla Was jadłospis z Przedszkola nr 8 w Malborku. Tak przez trzy dni będą wyglądać posiłki naszych przedszkolaków:

ŚRODA 09.02.2022
Śniadanie – pieczywo mieszane z masłem, pastą rybno-serową, ogórkiem kiszonym, szczypiorem, kawa zbożowa z mlekiem i miodem.
Obiad- zupa krupnik z kaszą jęczmienną, stek wieprzowy z cebulą, pomidory w śmietanie, ziemniaki z koprem, sok pomarańczowy.
Podwieczorek – bagietka z masłem, pomidorem, szczypiorem, ciepłe mleko.

CZWARTEK 10.02.2022
Śniadanie - bułka wieloziarnista z masłem, szynką, papryką świeżą, herbata z miodem i cytryną.
Obiad – zupa jarzynowa ze śmietaną, makaron w śniegu (z twarogiem) i musem truskawkowym, woda z cytryną
Podwieczorek – zupa mleczna z ryżem, gruszka.
 

PIĄTEK 11.02.2022
Śniadanie – pieczywo mieszane z masłem, żółtym serem, ogórkiem świeżym, sałatą, herbata z cytryną i miodem
Obiad – zupa wiejska z zacierkami, gotowane klopsiki z mięsa mieszanego, buraczki z cebulą, ziemniaki z koprem, woda z miętą.
Podwieczorek – chałka drożdżowa z masłem i miodem, jabłko, ciepłe mleko.

Jak widać, dieta jest dostosowana do małych dzieci i bardzo zrównoważona, obfitująca w owoce i warzywa. I podobno jest smacznie!😀


Komentarze