PKP PLK już niedługo rozpocznie modernizację linii kolejowej Malbork-Gardeja

Aż sześć ofert wpłynęło na wykonanie rewitalizacji linii kolejowej nr 207.
Przypomnijmy, że oferty miały być składane w formule „projektuj i buduj” a inwestor przygotował na ten cel 259,9 mln zł.

Do tej pory składy pasażerskie poruszają się na tym odcinku z prędkością od 60 do 80 km/h ( na dodatek z miejscowymi ograniczeniami) a po remoncie prędkość wzrośnie 100-120 km/h.

Najniższą ofertę złożyło Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intersor ( 184,5 mln zł) a drugą pod względem wysokości Trakcja PRKiI (250 mln zł.)

Są jeszcze dodatkowe kryteria, ważne choćby z punktu widzenia pasażerów, jak np. czas zamknięć torowych (wtedy musiałaby funkcjonować komunikacja zastępcza).


Komentarze