Dariusz Wudkowski w Jazz Club Spiżarnia Malbork - już 12 kwietnia 2015

foto: facebook

Dariusz Wudkowski o sobie (źródło):

Jako młody chłopiec szkoły podstawowej Odkryłem że lubię Słuchać muzyki. Był to czas kiedy chodziłem do 6 klasy usłyszałem bluesa w radio miedzy innymi Ryszarda Riedela oraz Joe Cocera,, Jenis Joplin, Robertsona, Michaela Jacksona, Elvisa i wielu innych których słuchałem na wieży w pokoju i naśladowałem głosy. Moim marzeniem było zostać wokalistą i grać na gitarze. W tym czasie założyliśmy pierwszy skład gdzie śpiewałem i grałem na gitarze basowej. Chodziliśmy na próby do MDK gdzie grało jeszcze kilka innych zespołów rockowych.. Już wtedy byłem oczarowany starszymi kolegami gdzie później po pewnym czasie wszyscy ze mną grali.. Fascynacja muzyką, śpiewaniem nie pozwalała mi się skupić na szkole. Będąc w niej myślałem o graniu..





Komentarze